RSS
Image

Rugăciunea mi-a dat putere

12 Oct

Ajungând din întâmplare pe acest site, m-am bucurat să citesc poveştile altor tineri ca mine, care au primit ajutorul Domnului, a Maicii Domnului, dar şi al sfinţilor. M-am simţit oarecum datoare de a împărtăşi şi eu cu alţi tineri ceea ce mi s-a întâmplat.11986922_839328946180919_1098359299789824301_n

Chiar atunci când examenul de Bacalaureat bătea la uşă. am trecut prin nişte probleme de familie (părinţii mei au divorţat, prietenul meu s-a despărţit de mine), iar eu nu mă puteam concentra să învăţ. Însă, Dumnezeu a îngăduit să întâlnesc la biserică o femeie deosebită care m-a îndrumat să mă rog Maicii Domnului (a cărui nume îl port), Sfântului Nicolae, Sfântului Efrem, Sfântului Nectarie, Părintelui Arsenie Boca şi să merg la spovedit.

Eu am fost dusă de mică la biserică, obişnuiam să ţin posturile de peste an, să mă spovedesc, dar nu aveam un program de rugăciune şi nu puteam să spun duhovnicului ce am pe suflet. Îi spuneam păcatele ce le săvârşeam şi cam atât.

Din momentul în care am început să mă rog şi acasă, simţeam că cineva acolo Sus chiar mă iubeşte. Am avut putere să învăţ, astfel am trecut cu brio peste examenul de bacalaureat. Eu m-am rugat să iau măcar nota de trecere deoarece eram la profil mate-info şi era destul de greu, însă am promovat chiar cu o notă foarte mare! Am intrat şi la o facultate din Sibiu, ceea ce nici nu visam…

La facultate am întâmpinat greutatea exemenelor şi a pretenţiilor profesorilor şi dorul de casă care accentua şi mai mult suferinţa, însă Dumnzeu m-a îndrumat să merg la Capela Facultăţii de Teologie din Sibiu şi să găsesc liniştea şi sprijinul de care aveam nevoie să trec şi peste această încercare.

Rugându-mă şi încredinţându-mi viaţa lui Dumnezeu, am avut parte de bucurii nedescrise, la care eu nici măcar nu visam. Una dintre ele este faptul că părinţii mei au început să comunice! Hristos în mijlocul nostru!

D.M.

 

Leave a Reply

 
