RSS
Image

Teoretic trebuia să pic examenul

24 Sep

În această sesiune de toamnă am avut de dat un examen foarte greu, un examen la care trebuia să invăţ foarte multă teorie.

Eu sunt la o facultate ce implică mai mult creaţia, iar acest examen pentru mine a fost o adevărată provocare. Nu am avut deloc chef de învăţat, iar ce învăţam simţeam că în jumatate de oră era deja şters din memorie.

L-am rugat pe Sfântul Efrem cel Nou să mă ajute să reţin şi să iau examenul, pentru a nu rămâne cu restanţe pe anul ce vine. I-am mărturisit totodată şi neputinţa mea de a reţine informaţii, precum şi starea mea de lâncezeală.

DSC_9279Examenul avea 3 probe. Prima probă consta într-o problemă, iar celelalte două erau de teorie. Întâmplarea a făcut ca la partea de problemă aproape toţi din grupa mea să pice (fiindcă profesoara nu ne-a predat problema cum a trebuit), şi prin minune, eu să iau 5. Ţinând cont că şi eu am făcut problema la fel ca ei, automat ar fi trebuit să pic şi eu. După această experienţă, simţeam ajutorul Sfântului şi ştiam că o să fie bine şi la celelalte două probe. Şi aşa a fost! Am făcut la fiecare probă fix cât a trebuit ca să iau examenul.


Îi mulţumesc Sfântului pentru ajutorul dat. Pentru mine a fost o adevarată binecuvânta
re şi am simţit cum mi s-a luat o piatră de pe inimă. Sfântul Efrem cel Nou mi-a îndeplinit fiecare cerere, chiar dacă uneori mi se părea ca îl bat la cap cu lucruri neînsemnate.

Andra, Timişoara

 
Leave a comment

Posted by on 09/24/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
