RSS
Image

Bucurie după şapte ani

21 Sep

M-am decis să dau mărturie despre marele ajutor pe care l-am primit de la Bunul Dumnezeu, Maica Domnului, Sfântul Nicolae, Sfântul Nectarie, Sfânta Parascheva, Sfântul Efrem cel Nou şi Părintele Arsenie Boca, pentru a le mulţumi şi a face cunoscute lucrările lor binefăcătoare.

M-am rugat foarte mult la DumnDSC00151ezeu să iau examenul de titularizare, examen pe care îl dădusem şapte ani la rând. Nu mă putusem titulariza, deoarece nu erau posturi destule. Cei care sunt în domeniu ştiu că fără notă peste 9, nu ai nici o şansă să prinzi post.

Anul acesta s-a îndurat Dumnezeu şi de mine şi mi-au fost ascultate rugăciunile, am reuşit să iau nota cea mai mare, când nici nu mă aşteptam. Vreau să precizez faptul că s-a modificat structura subiectelor şi eu nu le stăpâneam foarte bine pe cele care mi-au picat anul acesta, mai ales eseul literar, pe care nici nu am avut timp să îl termin de redactat. Am ieşit din examen răvăşită, tristă, aproape plângând. Nici nu mă mai rugam să iau notă de titularizare, mă rugam să nu mă fac de râs şi să iau 4.

Dar, vedeţi, Dumnezeu lucrează în felul lui prin sfinţii Săi! Pe Sfântul Nicolae l-am simţit aproape de mine, şi sunt încredinţată că el şi ceilalţi sfinţi la care m-am rugat, m-au ajutat. Ştiţi că în sala de examene se intră numai cu buletinul şi cu instrumentele de scris. Eu am reuşit de am strecurat cu mine o iconiţă a Maicii Domnului (numită sporitoarea minţii/înțelepciunii), la care m-am rugat în timpul examenului să mă liniştească.

Am avut momente când m-am pierdut cu firea pentru că mai aveam 40 de minute şi eu nu mă apucasem de eseu (valora 3 puncte). Vă daţi seama ce am simţit atunci! La un moment dat aveam impresia că mâna mea merge singură pe foaie. Parcă cineva mi-o conducea; eu nu conştientizam ce scriu. După examen, m-am rugat mult la toţi sfinţii amintiţi (să mă ierte dacă am uitat vreunul) şi când s-au afişat rezultatele, mare surpriză! Am început să plâng… aveam cea mai mare notă: 9.40! Aşa am reuşit să mă titularizez şi îi mulţumesc lui Dumnezeu şi pe această cale, aşa cum am promis.

Zilele acestea am avut de susţinut un alt examen, cel de gradul II, pentru care nu am avut foarte mult timp să învăţ. A fost multă materie şi am reuşit să citesc doar de câte trei ori fiecare subiect. Deşi eram foarte obosită, nu mai aveam stare si simţeam că nu mai pot asimila cunoştinţele, am fost iarăşi ajutată de Maica Domnului şi am reuşit să mă adun. M-am rugat să îmi pice subiectele pe care le stăpâneam cel mai bine şi Dumnezeu mi-a ascultat rugăciunea. Şi la proba scrisă şi la cea orală am avut subiectele pe care le stăpâneam şi aşa am reuşit să trec şi de acest examen. 

Am uitat să menţionez faptul că, atât în dimineaţa examenului de titularizare, cât şi în dimineaţa examenelor de grad, am băut apă de la izvorul Părintelui Arsenie Boca, cu încrederea că mă va ajuta şi va pune o vorba bună, acolo sus la Dumnezeu.

Mulţumesc lui Dumnezeu pentru toate! Doamne ajută!

Anamaria L. Braşov

 

One response to “Bucurie după şapte ani

  1. MADALINA

    07/24/2016 at 5:46 PM

    Doamne ajuta! Marturisesc ca si pe mine m-a ajutat bunul nostru Sfant Efrem! Anul acesta, cu mare deznadejde, aveam de luat examene foarte grele. Din cauza unei depresii nu am reusit sa invat deloc. Toate examenele le-am dat grila, imposibil de ghicit toate, incat sa treci si cele mai grele examene. La fiecare intrebare am spus tatal nostru si apoi am incercuit ce am simtit eu in inima, la ce imi ramanea mana, totul avandu-l in fata pe Minunatul nostru Sfant. Il iubesc foarte mult, si desi necredincioasa de mine, nu ii sunt recunoascatoare pe cat ar trebuii, el mereu ma ajuta. La inceput de fiecare examen m-am rugat, avand inconita lui in buzunar: Sfinte Efrem nu am invatat, Scrie tu pentru mine, iti citesc fiecare intrebare, fi tu in ochii mei, in mainile mele si ajuta-ma, in mainile tale ma las! Si m-a ajutat negresit!!!
    Multumesc Sfantului Efrem Cel Nou pentru ajutorul acordat, mie si tuturor celor care ii cer ajutorul. Rugati, chemati, sunteti auziti! Nimic nu e imposibil! Barierele le punem noi insine, din necredinte, din slabiciune, din frustrare! Lasati-va in mainile lui Dumnezeu cu inima deschisa, Si ca va face pentru voi, ceea ce noi nici nu am stii sa cerem!
    Bunul Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va dea multa iubire si pace in inima!
    Doamne ajuta!!!

     

Leave a Reply

 
