RSS
Image

O voce mi-a dictat ce trebuia să scriu!

16 Sep

Anul acesta am avut parte de diverse întâmplări care mi-au întărit credința în Sfântul Efrem, Părintele Arsenie Boca, Sfânta Parascheva și nu în ultimul rând, în Maica Domnului.

Sunt o fire emotivă și chiar dacă mă pregătesc temeinic pentru un anumit test, emoțiile pun stăpânire pe mine. Așa că am avut câteva temeri cu privire la reușitele mele la Bacalaureat și Admitere, temeri care au fost spulberate de forța rugăciunii.

Înainte de a începe să învăț, mă rugam Maicii Domnului pentru luminarea minții, astfel încât să rețin cu ușurință informațiile pentru probele de Bacalaureat și cele de Admitere. Făceam de fiecare dată comparația cu acele momente în care nu ceream astfel de ajutor, iar diferența consta în faptul că mă simțeam mult mai liniștită și încrezătoare, iar lectura mea era mult mai eficientă. Așa că, în fiecare seară mulțumeam pentru ajutorul primit și îmi ceream iertare pentru fiecare nedreptate pe care o făcusem în acea zi, promițând să mă schimb în bine.

În preajma “probelor de foc” , tata mi-a oferit o sticluță cu mir de la Mănăstirea unde se află moaştele Sfântului Efrem. Acesta a fost un alt mare ajutor pentru mine. Nu numai că îmi simțeam mintea mai limpede, ci chiar reușeam să îmi amintesc ce doream, cu o mare rapiditate. 

Au urmat apoi nişte evenimente care m-au făcut și mai sigură de prezența Sfântului Efrem în viața mea. La proba scrisă de limba română am avut un blocaj. Trebuia să îmi exprim opinia cu privire la un anumit subiect, iar eu nu îmi mai găseam cuvintele de mai bine de 20 de minute. Așa că m-am rugat la Sfântul Efrem să mă ajute, iar în următoarele secunde AM AUZIT în mintea mea o voce care mi-a dictat ce urma să scriu. (Ştiam că trebuie să ascult vocea, pentru că am mai păţit o dată aşa la un examen pentru care m-am rugat Sfintei Parascheva şi am luat punctaj maxim). A fost, în opinia mea, cea mai inteligentă frază din lucrare, motiv pentru care cred că fost punctată foarte bine.

Zilele au trecut, iar admiterea la Universitatea de Medicină a sosit. Fără rugăciunile mele și ale rudelor, sunt convinsă că emoțiile ar fi pus stăpânire pe mine. Dar cum eu m-am rugat Sfântului Efrem și Părintelui Arsenie să fie lângă mine și în acele momente, examenul a părut mult mai ușor, iar rezultatul a fost unul satisfăcător: am intrat a doua, cu o medie foarte bună!

Minunile au continuat să apară, iar eu sunt tot mai atentă în jurul meu pentru a reuși, după puterea mea, să mă bucur de ele și să mulțumesc pentru ele!

DSC00159

Doamne, câte mulțumiri am să îți ofer!

O.C., Facultatea de Medicină

 

Leave a Reply

 
