RSS

Şi… ADMIS!

19 Aug
love-god

Scriu din nou, întrucât îi sunt, pentru a doua oară, recunoscătoare şi îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru ajutorul neîntârziat. Mă apropiam de admiterea la facultate, aveam emoţii, frică că nu voi intra.

Am parcurs toată materia, dar cu toate acestea nu eram stăpână aşa cum îmi doream, însă imediat am cerut ajutorul lui Dumnezeu, am citit acatistul Maicii Domnului Grabnic Ajutătoare, Sfinţilor Efrem, Nectarie, Spiridon şi bineînţeles rugăciuni către Sfântul Antonie care este recunoscut pentru ajutorul la examene. Le-am promis că dacă voi primi ajutorul cerut, am să scriu!

Ei bine, ajutorul nu a întârziat! În ziua examenului am simţit cum Dumnezeu, Maica Domului şi sfinţii mi-au dat putere, am reusit să îmi controlez emoțiile, să fiu calmă.

Le-am cerut să mă ajute să obţin o notă peste 9.

Aşa a şi fost. Am obținut 9,25 şi am intrat la facultate. Am fost extrem de fericită la aflarea rezultatelor. Dar să nu uitați că ajutor primiţ dacă învăţaţi şi renunţaţi la unele pentru a primi altele!

C.D., Suceava


 

Leave a Reply

 
