RSS
Image

Sfântul Efrem cel Nou mi-a redat încrederea în cunoștințele mele

08 Aug

imagesÎncrederea în propria persoană nu se număra printre calitățile mele și mă pierdeam foarte ușor la examene, chiar dacă învățam. Pur și simplu, când vedeam subiectele mă panicam și mi s-a întâmplat de multe ori să am blocaj, să nu îmi aduc aminte mare lucru, iar când ieșeam din examen să știu tot. Aceste stări s-au accentuat de când am început facultatea, ceea ce a dus la o perioadă foarte grea pe tot parcursul anului universitar.

De când mi-a spus o colegă de Acatistul Sfântului Efrem cel Nou am început să îl citesc, iar acum merg mult mai liniștită la examen, mă concentrez mai bine în timpul examenului, iar notele sunt pe măsură. În sfârșit, notele mele au început să reflecte cunoștințele dobândite prin studiu.

Îi sunt recunoscătoare Sfântului Efrem cel Nou pentru tot ajutorul oferit. A devenit un sfânt drag mie, motiv pentru care recent am cumpărat și o icoană cu acesta.

Mă bucur enorm că Dumnezeu le-a dat fiecărui sfânt câte o calitate aparte, prin care aceștia ne ajută pe noi oamenii. Cred că fiecare dintre noi ar trebui să îi mulțumim Bunului Dumnezeu pentru tot ceea ce ne oferă și pentru iubirea Lui necondiționată, fiindcă El nu uită pe niciunul dintre noi. Eu știu sigur că singura cale este cea a Domnului, iar viața fără Dumnezeu nu poate exista.

Alexandra, București

 
Leave a comment

Posted by on 08/08/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
