RSS
Image

Am primit ce îmi doream cel mai mult

08 Aug

imagesAnul trecut, fiind absolvent de clasa a 12-a, am dat examenul de Bacalaureat și am reușit să îl iau cu o notă mare, dar a urmat admiterea la Medicină, unde nu m-am descurcat la fel de grozav. A urmat un an destul de greu pentru psihicul meu, deoarece simțeam că nu fac ce îmi doresc cu adevărat. 

La un moment dat, l-am descoperit pe Sfântul Efrem cel Nou, despre care am aflat că este grabnic ajutător în problemele creștinilor care îl solicită. Am început să mă rog lui, i-am citit acatistul și după fiecare rugăciune parcă mă simțeam mai liniștit.

Iată că a trecut examenul de admitere de anul acesta, iar eu m-am situat foarte bine, deasupra liniei, cu o medie foarte bună. 

Mulțumesc lui Dumnezeu și Sfântului Efrem pentru ajutorul oferit în obținerea primului pas în cariera pe care mi-o doresc.

P. G., Tg. Mureș

 
Leave a comment

Posted by on 08/08/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
