RSS
Image

Nimic fără Dumnezeu

08 Aug

4_2<Nihil Sine Deo>, cum vi se pare acest precept? Ei bine, dragi cititori ai acestui blog, vă spun ca aceasta este formula câștigătoare în viață.

Încă de mic, bunica m-a iniţiat in tainele credinţei şi de atunci pot spune că am o relaţie specială cu DUMNEZEU, însă niciodată nu m-am ridicat la nivelul darurilor pe care mi le-a oferit El.

Multe sunt momentele când am simţit prezenţa DOMNULUI în viaţa mea şi mă minunez, ştiind că sunt atât de păcătos, atât de mic în faţa Lui şi totuşi, în nemărginita Lui putere şi milostenie, nu mă lasă la greu niciodată.

Examenul de admitere pe care l-am promovat în vara aceasta este unul pe care l-am susţinut de trei ori până acum, fără succes. Acesta este și cel mai dificil examen din viaţa mea.

Rugându-mă asiduu Sfântului Efrem cel Nou, Sfântului Serafim de Sarov, Părintelui Arsenie Boca, precum și Maicii Domnului şi Sfintei Treimi, am reuşit să intru la facultatea dorită.

Andrei G., 4 august 2015

 

Leave a Reply

 
