RSS
Image

Minunile există

08 Aug

DUMNEZEU LE FACE. DUMNEZEU  ŞI SFINŢII SĂI

incredereMinunea de la titularizare a Sfântului Efrem cel Nou, a Părintelui Arsenie Boca şi a Sfântului Nicolae

Am să vă istorisesc şi eu o minune de care am avut parte acum câteva zile, pe care am promis că o voi împărtăşi tuturor celor care îmi ies în cale, dar şi persoanelor de pe acest site, care, asemenea mie, cred în minuni, în Bunul Dumnezeu, în Preasfânta Născătoare de Dumnezeu şi în toţi Sfinţii.

Proaspăt licenţiată în Ştiinţe ale Educaţiei, am decis să mă înscriu la examenul de titularizare. Zis şi făcut. Deşi nu am avut timp să mă pregătesc pentru că locuiesc în mediul rural şi am avut multă treabă pe lângă casă şi în plus un serviciu full time, m-am prezentat atât la inspecţie, unde am obţinut nota 9, cât şi la scris unde am obţínut 8,05.

Această imensă realizare se datorează lui Dumnezeu, Maicii Domnului şi sfinţilor Lui: Sfântul Nicolae, Sfântul Efrem Cel Nou, Părintele Arsenie Boca, Sfântului Antonie cel Mare, Sfintei Paraschiva şi Sfântului Nectarie.

Deşi cred în Dumnezeu, fiind de mică crescută în acest spirit, înainte de a susţine examenul scris nu mai aveam nicio putere să mă rog. Nu credeam că Dumnezeu şi Sfinţii săi, în imensa lor bunătate şi milă, mă vor ajuta pe mine păcătoasa.

După ce am susţinut examenul şi în zilele premergătoare rezultatului, am căzut în deznădejde şi am început să caut pe internet rugăciuni şi mărturii şi am început să mă rog la Dumnezeu să îşi facă milă de mine. Am citit acatistul Sfântului Efrem cel Nou pentru că am citit mărturiile atâtor tineri despre minunile pe care le-a săvârşit acest sfânt, apoi am citit acatistul Sfântului Nicolae, sfântul meu drag, care de atâtea ori m-a ajutat şi în timpul facultăţii, acatistul părintelui Arsenie Boca, la care fusesem cu câteva săptămâni înainte şi am început să citesc Psaltirea.

Slavă Ţie Doamne pentru toate, căci TU eşti mai mare decât toate problemele.

Codruţa M.S., Braşov, 22 ani, iulie 2015

 

Leave a Reply

 
