RSS
Image

Am reușit doar cu ajutorul lui Dumnezeu

08 Aug

4225805719_607448cf6f_b“Încredeți-vă în Domnul pururea, căci Domnul Dumnezeu este stânca veacurilor” (Isaia26,4) 

M-am hotărât să scriu această bucurie din viața mea, deoarece cu două luni înaintea examenului de bac, am descoperit acest site care m-a ajutat foarte mult.

Nu deznădăjduiți niciodată, și eu am trecut prin aceasta etapă a vieții care a fost cea mai grea de până acum, însă doar cu ajutorul lui DUMNEZEU am reușit…

M-am rugat Părintelui Arsenie Boca, Maicii Domnului și Sfântului Efrem cel Nou. De cele mai multe ori ne încredem în noi și considerăm că toate le stăpânim, dar nu este chiar așa… Oricât de mult am ști, fără ajutorul celui de sus nu am fi în stare de nimic… Am fi ca praful ce-l suflă vântul.

Maria, jud Alba, 7 iulie 2015

 

Leave a Reply

 
