RSS
Image

Ajutor la titularizare – matematică

08 Aug

imagesM-am rugat Sfântului Mare Mucenic Efrem cel Nou, Maicii Domnului (am citit timp de două săptămâni în fiecare seară paraclisul Maicii Domnului), iar ei din marea lor bunătate s-au îndurat de mine și m-au ajutat să iau 8,70 la concursul de titularizare, matematică. Titularizarea pe post am obținut-o chiar de ziua Sfântului Efrem cel Nou, pe 5 mai.

Ps. O altă mărturisire pe care o am de făcut e următoarea: Cuvioasa Parascheva de la Iași m-a ajutat în vremea nașterii și chiar de ziua ei, 14 octombrie 2014, mi-a dăruit o fetiță frumoasă și sănătoasă. Slavă Ție Doamne!

Maria, Suceava, 30 iunie 2015

 

Leave a Reply

 
