RSS
Image

Ajutor la examenele vieții

08 Aug

Manastirea Radu Voda din Bucuresti cu hramul Sfantul Nectarie de EghinaDoresc să vă împărtășesc experiențele mele deoarece am simțit de nenumărate ori ajutorul divin al Sfântului Mucenic Efrem. Sunt o persoană credincioasă și ori de câte ori am o problemă ridic ochii la cer și mă rog. Fiecare problemă are rezolvarea sa și de aceea nu trebuie să disperăm. Bunul Dumnezeu are un plan cu fiecare dintre noi.

Mergeam la Mănăstirea ”Radu Voda” să mă rog pentru rezolvarea problemelor mele care mă asaltau din toate părțile.

Am avut plăcuta surpriză când am ajuns la Mănăstirea Radu Voda, la moaștele Sfântului Nectarie -la care m-am rugat în timpul sarcinii să aduc pe lume un copil sănătos-, să văd că au adus și moaștele Sfântului Efrem cel Nou.

M-am rugat să mă ajute să plec din țară, alături de soțul meu și copii, și să reusim să ne găsim loc de muncă ca să ne putem facem un rost în viață. În două zile, o rudă ne-a spus să mergem la ea în Austria că o să ne ajute să ne angajăm. Așa a și fost! Mulțumesc cu recunoștiință! A. D.

 
Leave a comment

Posted by on 08/08/2015 in Extra

 

Leave a Reply

 
