RSS
Image

Admis la… buget

08 Aug

Sf-Efrem-icoana-Biserica-Studentilor-ClujI-am promis Sfântului Efrem cel Nou că voi mărturisi ajutorul lui, din nou, de data aceasta, la cel important examen din viața mea. Nu se pune problema că nu m-am pregătit, însă cu doar câteva zile înainte de examenul de admitere, îmi pierdusem încrederea în mine și aveam convingerea că indiferent cât de mult am învățat, voi avea un rezultat nu pe măsura așteptărilor mele.

Mediile din anul acesta au fost extraordinar de mari, însă Sfântul Efrem mi-a întins o mână de ajutor și am reușit să depășesc emoțiile și să obțin medie pentru buget. Știam că va fi acolo pentru mine în cursul examenului și așa a fost!

Maica Domnului mi-a ascultat de asemenea rugămintea și nu m-a lăsat să deznădăjduiesc!! Rugați-vă cu sinceritate și cei de sus vă vor sprijini în mod cert! A.S

 
Leave a comment

Posted by on 08/08/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
