RSS

Sfântul Efrem mi-a ajutat fiul

17 Jul

Vreau să mulţumesc din suflet Sfântului Efrem pentru tot ajutorul dat copilului meu. L-a ajutat să promoveze examenele, deşi părea disperată situaţia. Dacă nu reuşea, nu intra în licenţă anul trecut şi repeta anul.

mehr-spalier-geht-nicht-b2354b94-8bac-44db-8162-4a833fc510d8Am aflat de Sfântul Efrem de la o necunoscută, care m-a auzit vorbind cu un preot despre copilul meu care avea nişte probleme emoţionale. A venit la mine şi mi-a spus să citesc Acatistul Sfântului Efrem cel Nou cu încredere, că face minuni.

M-am rugat de asemenea şi Maicii Domnului Grabnic Ajutătoare, Părintelui Arsenie Boca şi Părintelui Iustin Pârvu. De fiecare dată le citeam acatistele cu atâta încredere şi disperare, încât plângeam încontinuu fără să vreau. 

Rugaţi-vă cu încredere, ca unui prieten bun şi puternic şi veţi primi ajutor.

E.D.

 

Leave a Reply

 
