RSS

Peste așteptările mele

17 Jul

Mulţumesc Maicii Domnului, Părintelui Arsenie Boca, Părintelui Ilie Lăcătuşu şi Sfântului Antonie cel Mare pentru tot ajutorul din perioada examenelor.

4225805719_607448cf6f_bAm avut o perioadă de rătăcire în ultimul an de facultate. Doar în pragul sesiunii am început să elaborez lucrarea de licenţă, acest lucru nepermiţându-mi să învăţ pentru examene… Astfel am rămas cu trei restanţe pe care trebuia să le iau ca să pot intra în examenul de licenţă.

M-am rugat enorm de mult la Părintele Arsenie Boca, Părintele Ilie Lăcătuşu, iar înainte de a începe examenul citeam o rugăciune către Sfântul Antonie cel Mare. Acest lucru mi-a luminat mintea şi după fiecare rugăciune simţeam că sfinţii mă vor ajuta.

Am reuşit să iau toate examenele, dar mai aveam doar 3 zile de învăţat pentru licenţă. Am făcut o rugăciune şi m-am apucat… Am cuprins doar jumătate din materie. În ziua examenului m-am rugat mult să nimeresc subiecte cunoscute, şi… aşa a fost! Nota de la licenţă a fost peste aşteptările mele. Am luat examenele (examenul scris şi cel oral) cu o medie de 9!

Mulţumesc sfinţilor pentru ajutorul lor!

N.V.

 

Leave a Reply

 
