RSS

Am simţit că am primit prea mult

17 Jul

De curând am avut avut de susținut examenul de licență.

A fost un examen foarte greu la care se corecta totul cu cea mai mare strictețe. Materia era foarte multă și destul de greoaie pe alocuri, iar eu, pe parcurs ce învățam, aveam impresia că uit totul, în loc să progresez. Mi-am pus speranțele în Dumnezeu și am citit acatistele Sfântului Efrem cel Nou, Părintelui Arsenie Boca, Sfântului Nectarie, Sfântului Duh și Măicuței Domnului.

La examen mi-au picat subiectecamp-cu-flori-colorate-shutterstock_3151283 relativ ușoare: pe două dintre ele le-am scris cu ușurință, pe celelalte două doar din ce îmi aminteam. Eram foarte supărată că nu o să iau examenul. Mă gândeam deja cum o să le zic părinților această veste. 

Însă, pentru că Dumnezeu e mare și ne iartă și ajută mereu, am luat examenul cu nota 7, o notă chiar prea mare în opinia mea. La susținerea lucrării de licență, tot așa, am luat aproape 10. Nu îmi venea să cred. Îi mulțumesc lui Dumnezeu și sfinților care m-au ajutat și de data asta.

Credința în Dumnezeu alături de munca ta pot duce la împlinirea dorințelor tale. Să ne rugăm Lui căci niciodată nu ne va lăsa.

D. M., București

 

Leave a Reply

 
