RSS

Pacientul potrivit, la timpul potrivit

14 Jul

Numele meu este Claudia C. şi sunt studentă în anul III la Medicină în Sibiu.

Trebuia să susţin examenul practic la chirurgie. Examenul consta în relatarea unei prezentări de caz clinic făcut în mai puţin de 2 ore. Profesorul era destul de sever, iar eu fiind o fire mai emotivă m-am speriat când am auzit ce trebuie să facem, aşa că mi-am pus nădejdea în Dumnezeu şi Sfinţii Săi. Am citit Paraclisul Sfântului Efrem cel Nou înainte de examen.

Ştiam foarte bine subiectul “colecistita acută” şi speram să primesc un pacient cu acest diagnostic. A venit ziua examenului. Am fost repartizaţi pe saloane şi am primit un pacient care era externat de ceva timp. M-am întors la raportul de gardă să îi spun domnului doctor că pacientul a fost externat, aşa că m-a trimis în acelaşi salon la un alt bolnav. Acesta trebuia şi el să plece la dializă. Timpul meu se scurgea şi eu nu aveam pacient.

pacientaAm intrat în panică în momentul în care doctorul mi-a spus că nu mai are alt pacient şi să îl rog pe domnul respectiv să mă ajute. Asistentele i-au explicat situația, şi într-un final m-a trimis într-un alt salon, la o doamnă.

Doamna, tare draguţă de altfel, mi-a povestit puţin din antecedentele sale şi ceea ce a determinat-o să vină la spital. Când am întrebat-o ce diagnostic a primit mi-a spus: colecistită acută. Am fost tare bucuroasă şi am reusit să fac o prezentare de caz pe cinste.

I-am mulţumit Sfântului Efrem cel Nou şi lui Dumnezeu pentru ajutorul primit. Eu susţin ferm că Sfântul Efrem a mijlocit să fie aşa. Mare este puterea lui Dumnezeu într-u Sfinţii Săi!

 
Leave a comment

Posted by on 07/14/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
