RSS

Nu credeam că este posibil, până când s-a întâmplat

14 Jul

Aș vrea să încep prin a spune că Sfântul Efrem într-adevăr face minuni. M-a ajutat să obțin media peste 9 la Bacalaureat în ciuda faptului că nu mă simțeam pregătită suficient pentru a obține aceasta medie. 

marele-taumaturg-din-nea-makri-grecia-sfantul-mare-mucenic-efrem-cel-nouÎntrucât dau la Medicină, am ales să mă axez mai mult pe Admitere în detrimentul Bacului. Însă, m-am rugat la Sfântul Efrem și la Maica Domnului să îmi lumineze mintea să pot acumula cât mai multă informație și să îmi pice subiecte cărora să le fac față și, din fericire, așa a fost. Nu am crezut că este posibil până când s-a întâmplat.

Îmbinați munca cu rugăciunea, iar atunci când simțiți că nu mai puteți, cereți ajutorul sfinților, căci ei nu vă vor lăsa. Uneori ajutorul din partea sfinților valorează mai mult ca orice, însă asta nu înseamnă că puteți să nu faceți nimic și să obțineți notă mare! 

 A.S.

 

Leave a Reply

 
