RSS

Am găsit ajutorul de care am nevoie

20 Jun

6Pe Sfântul Efrem cel Nou l-am cunoscut anul trecut în perioada Bacalaureatului. Aveam de susţinut şi un atestat şi mi se părea o perioadă foarte stresantă. Căutând despre examene, am găsit acest site, unde am văzut cât de repede a ajutat Sfântul Efrem cel Nou.

Am cumpărat acatistul şi am început să mă rog Sfântului Efrem. Am trecut cu brio de toate examenele. De atunci, l-am considerat ajutorul de care am nevoie, ori de câte ori sunt stresată, neliniştită.

Totuși, într-o perioadă, am ajuns că nu mă mai rugam Sfântului Efrem cel Nou. Intrasem la facultate, totul era nou, până a venit sesiunea. Cel mai greu examen: anatomia.

Lăsasem totul pe ultima sută de metri. Două zile nedormite nu erau de ajuns pentru a recupera un semestru în care învăţasem superficial, dar trebuia să iau examenul. Am citit acatistul şi am spus că de este să îl pic pentru a mă învăţa minte, aşa să fie, iar de era să trec, aveam să nu mai îmi doresc o aşa perioadă. Şi am picat.

Trecusem celelalte examene, o parte cu note mari, altele la limită. A venit şi semestrul doi. Materiile şi mai grele, mai mult de învăţat. Ca şi în primul semestru, am lăsat totul pe ultima zi. Aveam biochimia şi o zi nu era suficientă pentru a lua examenul. Am tras tare de mine, m-am rugat sfântului şi ajutorul a venit. Nu mă aşteptam. Mi-a oferit un examinator prea blând şi o notă mare pentru cât învăţasem.

Iar la examenul de biologie celulară, am primit nota pentru cât învăţasem. Am învăţat 3 zile încontinuu şi Sfântul Efrem cel Nou, m-a ajutat. Am promis că voi mărturisi ajutorul primit de mă va ajuta să trec examenele.

Mai am 5 examene de foc, dar ştiu că Sfântul va fi lângă mine şi cu ajutorul Bunului Dumnezeu voi trece.

A.D., Suceava

 
Leave a comment

Posted by on 06/20/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
