RSS

Ajutor de sus

20 Jun

Nu este prima dată când scriu câteva rânduri aici, însă am promis că o voi face si mă voi ține de cuvânt (bineînțeles cu o mică întârziere de care îmi pare sincer rău).

Sunt studentă la Medicină abia în al doilea an, iar tensiunea, panica și balamucul din sesiune şi-au spus si de această dată cuvântul. Sunt o persoană EXAGERAT de panicată în general, cu atât mai mult în perioadele cu examene.

Nu ştiu cum să abordez “problema” pentru a nu încuraja alte persoane în a se ruga fără a depune niciun efort şi a avea pretenții de reuşite miraculoase. Am avut de susținut examene grele, unele considerate imposibile de către mai toți studenții, pe care am reuşit să le promovez cu ajutorul celor de sus.

Am incercat să învăț cât am putut (puteam mai mult dar MEREU pierd timpul aiurea) şi sunt convinsă că acest aspect a contat enorm în rugăciunile mele. Însă nu am reuşit să parcurg întreaga materie, astfel existând şansa să nu pic pe subiect și să pic cu brio examenul.

Cineva în schimb a extras biletul în locul meu si sunt sigură că acel cineva a fost Maica Domnului. Biletul a fost unul cu subiecte ştiute și astfel am reuşit să promovez examenul.

love-godNu mi-ar ajunge timpul să vă spun de câte ori am primit ajutor divin. Şi nu pot mulțumi suficient pentru ajutorul primit.

Am promis însă în sinea mea că voi mărturisi cele întâmplate pentru a-i îndemna şi pe alții să creadă cu toată ființa în puterea Domnului si a celor din ceruri. Simt că sunt iubită necondiționat şi încerc să mulțumesc pentru acest lucru, deşi nu întotdeauna reuşesc.

Promit că mă voi ruga Domnului, că voi citi mereu înaintea examenelor Acatistul Maicii Domnului şi Sfinților Efrem şi Nectarie şi vă îndemn să faceți acelaşi lucru. Credeți cu tărie! Nu suntem singuri şi nimic nu ține exclusiv de noi înşine!

I.L., Constanța

 
Leave a comment

Posted by on 06/20/2015 in Maica Domnului

 

Leave a Reply

 
