RSS

Sfântul Efrem cel Nou ascultă rugăciunile mamei

09 Jun

Sfantul Efrem cel NouSunt mama unui copil care are probleme la informatică. Eu cred că el se străduieşte, dar se pare că informaţia de la clasă este prea puţină pentru a înţelege. Nici eu şi nici soţul nu îl putem ajuta deoarece nu suntem specialişti in domeniu. Singura mea nădejde stă in ajutorul Sfântului Efrem cel Nou şi cel al Maicii Domnului.

Am început să mă rog Sfântului şi Maicii Domnului şi copilul a reuşit să încheie cu bine semestrul şcolar. Nici măcar nu aveam o icoană cu dânsul, a fost grabnic ajutător.

Rugaţi-vă Sfântului, vă va ajuta, dacă din diferite motive voi nu puteţi, rugaţi pe alţii să o facă, aşa cum am făcut eu pentru copilul meu, el nici măcar nu a ştiut. I-am spus după câteva săptămâni.

Ofelia, Cluj

 

Leave a Reply

 
