RSS

Ce era să fac?

14 May

Kaplan1În urmă cu două săptămâni am susținut un examen foarte important la Anatomie. Am învățat și am citit înainte de examen acatistul Părintelui Arsenie Boca, al Sfântului Efrem, Sfântului Nectarie, către Preasfântul și de viață făcătorul Duh, rugăciunea inimii, rugăciuni către Sfântul Antonie cel Mare, Sfânta Cuvioasă Parascheva, Maica Domnului și Dumnezeu.

La examen, surpriză: când am primit subiectul, erau întrebări care efectiv nu le știam. Ce era să fac? M-am rugat și astfel am nimerit unele răspunsuri. 

Dacă vrei să primești ajutor, trebuie să demonstrezi că meriți! Adică, nu vrei să înveți, dar astepți o minune…. Să aveți credințăîncredere în voi, voință și Dumnezeu o să vă ajute!

 C.D., Suceava

 

Leave a Reply

 
