RSS

LOC DE MUNCĂ

07 May
LOC DE MUNCĂ

Eram dezamăgită, tristă, căci rămăsesem fără serviciu, deşi trecuse abia o săptămână din postul Paştelui. Cei dragi mie, mi-au spus că nimic nu-i intâmplător. Este un semn de la Dumnezeu că e mai bine pentru tine şi familia ta, pentru că acel serviciu te aducea în prag de depresie (deşi aveau foarte multă dreptate, căci munca nu era plătită). Am plâns vreo două zile şi apoi mi-am revenit.

Acum, ştiu că a fost voia Sfântului Efrem, ca să îl cunosc mai bine. Deşi ştiam câte ceva despre acest sfânt, că este prăznuit pe 5 mai, chiar de ziua mea, dar nu îi dădeam prea multă atenţie… pentru că toate sunt de la Domnul.

Am primit o carticică cu Sfântul Efrem chiar în acea perioadă şi în acel moment i-am promis sfântului că o sa mă rog la el tot timpul, pentru că ştiu că nu lasă nicio rugăciune neascultată şi nicio cerere neîndeplinită. M-am apucat de învăţat şi am început să merg la diferite concursuri pentru post, am trimis CV-uri etc.

Rugăciunile mele au fost ascultate şi spun acest lucru, pentru că la cel de-al doilea concurs, m-am rugat cu lacrimi în ochi şi l-am întrebat cu o seară înainte de a merge la concurs, dacă merită să merg, pentru că simţeam că nu e ceea ce îmi place şi era pe perioadă determinată de 6 luni acest serviciu, ceea ce nu mă încânta deloc (ultimele 3 joburi au fost pe perioadă determinată şi mi-a fost cumplit de greu, e mereu o stare de incertitudine, de frică, griji). Dimineaţa când m-am trezit am simţit că cineva mi-a şoptit că merg în zadar la acest concurs şi nu e ceea ce căutam (şi aşa a şi fost, m-am dus degeaba…).

Eram epuizată psihic după două concursuri ratate (acum după atâta timp ma bucur că nu a fost să fie nici unul din acestea). M-am decis să depun dosarul pentru un ultim concurs, al treilea fiind în mai bine de o luna (nu era deloc ușor, pentru că fiecare concurs avea altă şi altă legislaţie… şi iar o luam de la capăt).

Plină de speranţă în Dumnezeu, în sfinţi, în minuni, îmi depun dosarul, al meu era singurul dosar depus până atunci, nimeni nu se mai înscrisese. Mă tot gândeam, oare ce va fi? Aflu că până la urmă eram două persoane care candidează pentru acelaşi post. Încep gândurile, dar rugăciunea către Sfântul Efrem era mai adâncă decât orice, lacrimile curgeau şiroaie pe obraji la rugăciune. Se apropia concursul.

Înainte cu două ore de a merge la examen, citesc Paraclisul Maicii Domnului pentru că mă simţeam foarte agitată şi dintr-o dată am simţit o mare uşurare, un calm divin şi ştiam că va fi bine. Minunea nu a intarziat să apară, căci cea de-a doua persoană nu s-a mai prezentat la concurs şi am rămas singură, nu mai aveam contracandidaţi. Am extras subiectele, erau din ceea cea am învăţat, am luat un punctaj foarte mare, am fost felicitată.

Când am ajuns acasă, am început să plâng de bucurie, i-am mulţumit Sfântului Nectarie, Sfântului Efrem, Preasfintei Fecioare Maria şi celorlalţi sfinţi pentru ajutorul dat şi minunea întâmplată cu mine.

Dar minunile nu au încetat, ci au continuat, pentru că a doua zi după acest concurs, primesc un telefon şi sunt chemată de o societate la un interviu, pentru un post foarte drag mie, fiind specialitatea mea de baza; m-am prezentat, şi culmea am fost singura care îndeplineam toate condiţiile impuse de angajator, dar am refuzat oferta (deşi salarizarea era puţin mai mare decât postul pe care îl luasem), din lipsă de încredere.

Toate acestea s-au intamplat în 40 zile, deci să credeți în minuni, numai să cereţi din tot sufletul.

L.M.I., Neamț

 
Leave a comment

Posted by on 05/07/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
