RSS

Ştiu că e imposibil, dar totuşi…

02 May

Sunt studentă la Medicină. Eram în anul 3, aveam examen la Farmacologie, iar eu nu am apucat să citesc ultimul capitol.

Vine ziua examenului. Pe lângă întrebarile grilă, am primit 2 subiecte redacţionale individuale, eliminatorii. Şi ce să vezi, una din întrebări era din ultimul capitol. Am zis gata, îmi pic examenul, aşa îmi trebuie dacă nu sunt suficient de organizată.

Totuşi, dintr-o ultimă speranţă m-am rugat  din nou Sfântului Luca al Crimeei (doctor fără de arginţi) şi Maicii Domnului. Le-am spus că ştiu că e imposibil să mă ajute, dar dacă totuşi au milă de mine, să îmi schimbe subiectele, că altfel nu văd cum aş trece examenul. În plus, dacă aveam restanţe, nu puteam pleca într-o tabără de copii, ca voluntar.

M-am ap5770_31ucat de grile, cu nădejdea că ajutorul va veni. Nu trec 5 minute că o asistentă universitară iese şi apoi intră pe uşă cu nişte foi în mână. Eram 80 de studenţi în amfiteatru. Ea vine direct la mine şi îmi spune:

– Domnişoară, ce subiecte aveţi?
– Păi, acestea (şi îi arăt subiectele).
– Vă convin?
– Nu prea…
– Ia extrage de aici altele.

Nu mi-a venit să cred! Am extras două subiecte pe care le ştiam. Maica Domnului şi Sfântul Luca, scump şi drag!

Rebecca, Cluj-Napoca

 

Leave a Reply

 
