RSS

Varicelă și examenul auto

13 Apr

varicelaÎn urmă cu câteva zile am susţinut proba practică la examenul auto.

Îmi doream foarte mult să promovez şi aveam emoţii. Cu două seri anterioare m-am simţit foarte rău şi mi-am dat seama că am varicelă. Astfel, am devenit foarte panicată, crezând că n-o să mai pot da examenul.

Simţindu-mă foarte rău, m-am gândit că trebuie să existe o cale prin intermediul căreia să pot trece peste acest obstacol. Fiind o persoană destul de credincioasă, mi-am zis să mă rog. Am aflat de Sfântul Efrem prin intermediul Bisericii şi al reţelelor de internet, aşa că am citit acatistul şi paraclisul acestuia. Le mai citisem şi zilele anterioare, însă în seară respectivă, simţindu-mă foarte rău, m-am rugat cu evlavie.

Când m-am trezit în ziua examenului, am rămas uimită deoarece nu aveam absolut nimic, nu mă mai simţeam rău. Iniţial nu-mi venea să cred, însă apoi mi-am dat seama că e vorba despre intervenția Sfântului.

Aşadar, m-am prezentat la examen. Ajunsă acolo, am observat că veniseră doi examinatori exigenţi şi doi indulgenţi. M-am rugat din nou la Sfântul Efrem să nu-mi cadă cei exigenţi.

Așa s-a și întâmplat. Examinatorul meu era o persoană calmă şi sociabilă. Astfel, cu ajutorul Sfântului Efrem am reuşit să trec peste starea proastă de sănătate şi să fiu admisă la proba practică a examenului auto.

Îi mulţumesc enorm Sfântului Efrem. Este de mare ajutor!

Georgiana A.

 
Leave a comment

Posted by on 04/13/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
