RSS

Unde ai găsit subiectele astea aşa uşoare?!

13 Apr

Urma să susţin în sesiunea de restanţe un examen oral chiar a doua zi şi eram într-o situaţie deplorabilă, fiindcă eram obosită psihic şi aveam cursuri pe care încă nu le parcursesem. Să nu mai zic că aveam senzaţia că mi s-a şters toată informaţia învăţată de până atunci. Simţeam presiunea reuşitei acestei restanţe, mă simţeam într-o situaţie fără scăpare… şi aveam momente când mă gândeam să renunţ şi să nu mă mai prezint deloc la examen.

M-am rugat Sfântului Efrem cu nădejde, să mă ajute să iau o notă de trecere. A două zi, înainte să întru în sala de examen, m-am rugat Sfântului să mă ajute să extrag subiectele pe care eu le ştiam cel mai bine. M-am dus şi am extras fără ezitare şi când a citit profesorul subiectele pe care le-am extras, nu mi-a venit să cred… am rămas înmărmurită. Am nimerit subiectele pe care eu le învăţasem cel mai bine şi care, recunosc, erau cele mai simple din toată materia. Inclusiv întrebările pe care mi le-a mai pus profesorul au fost tot în legătură cu aceste subiecte şi astfel am reuşit să răspund.

love-godCând am ieşit din sala de examen şi m-am uitat în carnetul de note… am văzut nota 10! Deşi nu îmi doream decât notă de trecere, Sfântul mi-a dăruit un 10! Colegii mei erau uimiţi cum de am extras subiectele astea atât de uşoare din amalgamul acela de subiecte, fiindcă majoritatea extrăgeau aceleaşi subiecte grele. Mă întrebau: ,,Unde ai găsit subiectele astea aşa uşoare?!”

Poate colegii m-au considerat norocoasă, dar eu nu cred în noroc. Pe mine m-a ajutat Sfântul Efrem cel Nou, care s-a milostivit spre mine şi nu m-a lăsat fără ajutor, deşi nu meritam.

La fel m-a ajutat la alt examen, când m-am rugat să mă ajute să extrag subiectele pe care le stăpânesc bine. M-a ajutat şi de data aceasta, şi am luat 10.

Din ceea ce am scris nu vreau să se înţeleagă faptul că merge să înveţi 50% din materia de examen, apoi să te rogi Sfântului şi în final să iei 10. În niciun caz! Ce vreau eu să punctez este că Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat pentru că eram deznădăjduită, că mă simţeam epuizată psihic. Astfel, văzând că mă rog lui, s-a milostivit şi mi-a dăruit mai mult decât am cerut.

Mi-am zis că dacă termin cu bine examenul, am să mărturisesc şi eu în scris pe acest site, minunile pe care le-a făcut Sfântul Efrem cel Nou cu mine.

Rugaţi-va Sfântului Efrem cel Nou, căci mare este darul pe care l-a primit de la Dumnezeu. Citiţi viaţa Sfântului! M-a impresionat sfârşitul său mucenicesc. Bucură-te Sfinte Mare Mucenice Efrem cel Nou, noule făcător de minuni!

Anca S.

 
1 Comment

Posted by on 04/13/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

One response to “Unde ai găsit subiectele astea aşa uşoare?!

  1. jennifer

    07/14/2015 at 8:08 AM

    Ii multumesc bunului Dumnezeu pentru minune,ii multumesc Maicii Domnului,ii multumesc Sfantului Efrem pentru mijlocirea sa pentru mine.In contextul examenului de definitivare m-am indreptat pasii spre rugaciune si am reusit sa iau examenul.Este o minune.

     

Leave a Reply

 
