RSS

Oamenii sunt mai frumoși când plâng

13 Apr

Primul ajutor mi l-a oferit Sfântul Efrem, în urmă cu aproximativ două săptămâni, când la examenul părții teoretice pentru obținerea carnetului de conducere auto, am obținut maximul de puncte (26). Menționez faptul că în chestionarele pe care le rezolvam acasă, nu reușeam să acumulez niciodată un punctaj mai mare de 22-23 de puncte (eram aproximativ la limită), fapt pentru care eram foarte neliniștită. Știind că Sfântul Efrem este grabnic ajutător în astfel de situații, am citit acatistele acestuia înainte cu o seară și am mers la examen cu nădejde, unde am obținut rezultatul menționat mai sus.

DSCN7941Poate mulți vor considera că ceea ce mi s-a întâmplat este doar noroc, însă a doua întâmplare poate o să vă convingă de faptul că am avut parte de o adevărată minune.

După ce mi-am luat sala, am fost programată la examenul practic destul de repede, fapt pentru care am reușit să îmi iau doar două ședințe suplimentare de condus. Ceea ce mă îngrijora era faptul că nu am fost foarte îndemânatică la aceste două ședințe, astfel atât eu, cât și domnul instructor aveam certitudinea că îmi voi pica examenul.

Trebuie să recunosc faptul că începusem să îmi pierd din speranță, cu atât mai mult cu cât in dimineața examenului, am cunoscut persoane care erau pregătite cu zeci de ore suplimentare, iar altele dintre ele repetaseră și de patru ori examenul. Experiența lor îmi dădea convingerea că nu aveam să trec examenul.

Nu cred că nepromovarea examenului era o problemă care să mă afecteze foarte tare emoțional, însă începusem școala de șoferi în august, iar până în februarie nu am reușit să merg la examen din cauza faptului ca aveam un instructor foarte solicitat, iar programul meu nu îmi permitea să merg mai mult de o dată pe săptămână la ședințele de pregătire, eu fiind încă elevă.

Gândul de a nu promova examenul și de a lungi această problemă prin alte ședințe suplimentare, repetarea examenelor mă îngrozea, în special pentru faptul că sunt în clasa a douăsprezecea, iar prioritatea mea în acest moment este pregătirea pentru bacalaureat.

La fel ca și la sală, am citit înaintea examenului acatistul Sfântului Efrem și mă rugam în timpul examenului să fie alături de mine și de această dată, lucru care s-a și întâmplat, deoarece am promovat și partea practică, orașul. Am simțit atât de multă binecuvântare și fericire încât mi s-au umezit ochii de lacrimi, când am auzit că am obținut permisul. Iar, polițistul, foarte simpatic, imi zice: “Cu adevărat oamenii sunt mai frumoși când plâng”.

V-am relatat aceste lucruri din recunoștință față de Sfântul Efrem care a săvârșit această minune și cu nădejdea că veți căuta și voi ajutor în problemele voastre la Dumnezeu, care mi-a arătat încă o dată cât este de “minunat întru sfinții Săi”.

Maria Boca, Cluj-Napoca

 
Leave a comment

Posted by on 04/13/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
