RSS

Sfântul Efrem m-a îndrumat spre spalierul potrivit!

26 Mar

Sunt elevă la un liceu din Cluj-Napoca și recent am fost într-un pelerinaj organizat de A.T.C.OR. Cluj.

La întoarcerea spre casă, pe autocar a avut loc un concurs de întrebări religioase, premiile constând în cărţi despre viețile sfinților, la alegere. Am reușit să câștig și eu o carte şi am ales “Viața, minunile și acatistul Sfântului Efrem cel Nou”. Era pentru prima dată când auzeam de acest sfânt. Nu cunoşteam rolul sfinților în viețile noastre, însă am citit toată cartea şi l-am rugat pe Sfântul Efrem să îmi fie ocrotitor.

5.0.3P1La educație fizică aveam de dat o normă de forţă. Când am văzut exact despre ce era vorba, mi s-a făcut frică și m-am rugat Domnului nostru Iisus Hristos și Sfântul Efrem să mă ajute să mă descurc.

Erau două spaliere la care se dădea norma în paralel și aveam de gând să mă urc la cel din dreapta. Cu puțin timp înainte să dau norma, a venit o altă colegă la mine și mi-a spus să nu cumva să mă urc pe spalierul din dreapta deoarece se mișca, era rupt la mijloc și te tăia la mână.

M-am hotărat să o ascult și totul a fost bine. În schimb colega care a dat norma la spalierul din dreapta s-a chinuit foarte tare.

Îi mulţumesc Domnului nostru Iisus Hristos și Sfântului Efrem pentru faptul că mă ajută mereu și mă îndrumă prin intermediul oamenilor spre bine!

Arianna, Cluj-Napoca

 

Leave a Reply

 
