RSS

Dumnezeu nu m-a lăsat

14 Mar

CerDoresc să-i mulțumesc lui Dumnezeu că m-a ajutat mult la examenele pe care le-am dat până acum. Totul a început cu examenul de Bacalaureat, pe care l-am trecut cu o medie foarte mare, chiar mai mare decât meritam.

Apoi a urmat admiterea la facultate, la care în mod surprinzător am luat 10. Eram atât de stresată în zilele acelea de dinainte de admitere şi m-am rugat lui Dumnezeu si Maicii Domnului să mă ajute să intru la buget, acesta fiind singurul lucru pe care mi-l doream. Dar El m-a ajutat mai mult şi îi mulțumesc din suflet.

Uşor, uşor a venit şi prima sesiune şi iar gândurile negre au pus stăpânire pe mine, dar Dumnezeu nu m-a lăsat nici de data asta şi am trecut cu bine de examene. În plus, aveam impresia că nu voi mai ajunge la examenul de care îmi era cel mai frică. La acesta am luat nota 7. Mulți ieşeau de la examen cu nota 3. A fost terifiant şi nu m-am bucurat în viața mea atât de tare pentru un 7 ca acum.

Aşadar, pot afirma cu tărie că fără ajutorul lui Dumnezeu nu aş fi reuşit să trec peste cele mai importante examene din viața mea.

Cristiana 

 
Leave a comment

Posted by on 03/14/2015 in Dumnezeu, Maica Domnului

 

Leave a Reply

 
