RSS

Ai luat atâtea examene…

14 Mar

Vreau să vă mărturisesc ajutorul pe care l-am primit de la Sfântul Efrem cel Nou. Citisem multe mărturii despre faptul că este grabnic ajutător la examene.

permis-de-conducereAm citit acatistul Sfântului Fanurie, acatistul și paraclisul Sfântului Efrem și m-am rugat lui să mă ajute să i-au permisul de conducere. Fiind o persoană emotivă, picasem de două ori și i-am zis Sfântului: ”Ai luat atâtea examene de admitere la facultate, licențe, doctorate, te rog, ia și un permis de conducere pentru mine!”

Și Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat, mi-a dat calmul de care aveam nevoie și am luat permisul auto. Mulțumesc Sfinte Efrem cel Nou pentru rugăciunile și ajutorul tău!

Cristina

 
Leave a comment

Posted by on 03/14/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
