RSS

Fără atacuri de panică!

14 Mar

S-a milostivit de mine Stăpânul Cerului și al pământului. Dumnezeul nostru și Dumnezeul părinților noștri a trimis binecuvântarea Lui asupra mea pentru Sângele lui Hristos vărsat pentru noi, dar și pentru rugăciunile Sfinților săi. Sfântul Efrem cel Nou este sfântul meu de suflet, el m-a ajutat de nenumărate ori. Datorită rugăciunilor pe care el le înalță lui Dumnezeu pentru mine, am ajuns studentă la facultatea de Medicină Dentară.

Fiind în prima sesiune și nefiind obișnuită cu stilul de învățat de la facultate, nici cu volumul de informații noi care trebuiau acumulate într-un timp foarte scurt, am cerut ajutorul Sfinților. Înainte de a începe sesiunea, am avut un vis în care mi-au apărut trei călugări îmbrăcați în veșmânt negru și cu bărbi lungi, cărunte. Din câte îmi aduc aminte, fiecare dintre cei trei călugări mi-au vorbit, dar nu mai știu decât cuvintele aceluia care mi-a vorbit despre sesiune. El mi-a spus ,,Fără atacuri de panică! Totul va fi bine!” Într-adevăr, totul a fost neașteptat de bine, fiecare examen a fost luat cu succes, am extras biletele la care știam răspunde.

4_2La ultimul examen însă, la Anatomie, din cauza unei mici probleme de sănătate care s-a rezolvat foarte ușor mai apoi, nu m-am putut prezenta. Urma să merg să dau examenul în restanță. Am șovăit puțin la început, dar apoi am spus ca este mai bine să nu mă prezint, ca nu cumva în timpul examenului să mi se facă rău. Poate că Dumnezeu a vrut să fie așa, ca să mă pot pregăti mai bine. În restanță am luat examenul cu notă mare, pentru ca mai apoi să-mi fie media finală 9,48 datorită Sfântului meu drag care s-a rugat neîncetat pentru mine.

Este adevărat faptul că dacă stai în genunchi în fața lui Dumnezeu, poți sta în picioare în fața oamenilor! Domnul să ne binecuvânteze cu milele sale cele bogate și să ne aibă în pază mereu, dăruindu-ne nouă pace și dragoste!

Denisa Elena
 

Leave a Reply

 
