RSS

Sfântul Efrem m-a ajutat la examenul auto

07 Mar

De curând, am susținut traseul la examenul auto. Aveam emoții foarte mari, era a treia oară când îl dădeam, și dacă nu îl luam, costurile unui nou examen ar fi depășit cu mult posibilitățile mele financiare.

921622339În ziua traseului, în timp ce polițiștii ne strigau numele, mă tot rugam la Sfântul Efrem cel Nou. Mi-am auzit numele printre primii și am descoperit cu mirare că polițistul la care picasem era exact opusul celorlalți colegi de-ai lui: glumeț, vorbăreț, zâmbea, ceea ce mi-a dat un pic de încredere. Am fost martoră la doi candidați și ambii au picat.

Când a venit și rândul meu, eram deja copleșită de emoții, însă domnul polițist tot vorbea, mai glumea, și încet-încet mi-am revenit. Am avut parte de un traseu ușor, nu mi-a ieșit parcarea și mersul înapoi, însă am trecut. Pe tot tot parcursul examenului am continuat să mă rog la Sfântul Efrem să mă ajute.

Nu pot să vă zic cât de fericită am fost că am reușit. I-am mulțumit, din nou, Sfântului, pentru ajutorul acordat, că nu m-a lăsat la greu și m-am rugat și pentru polițistul care m-a examinat, pentru că rar întâlnești astfel de persoane.

Rugați-vă mereu și mulțumiți pentru ceea ce Dumnezeu ne oferă!

D., București

 
Leave a comment

Posted by on 03/07/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
