RSS

Căutând ajutor, l-am găsit pe… Sfântul Efrem!

26 Feb

Sunt în anul III de facultate, la Istorie. Nu sunt o persoană foarte religioasă, dar cred și mă rog în fiecare seară lui Dumnezeu și sfinţilor mei protectori: Sfântul Ioan Rusul, Sfântul Apostol Andrei și Sfântul Efrem cel Nou descoperit recent. Le mai citesc câteodată și acatistele, mai ales în momentele grele ale vieții, în perioada examenelor, dar și în zile obișnuite.21

Am terminat cu bine această sesiune și cred că Dumnezeu, Tatăl Nostru Ceresc, împreună cu sfinții m-au ajutat. Am fost foarte stresat datorită examenelor din acest an, la care am luat la aproape toate doar 10, am și o medie foarte bună pentru bursă, dar credeam că nu mai scap de o restanță din anul II.

Simțeam că totul este fără de sfârșit, un coșmar care nu se mai termină. Nu înțelegeam de ce nu îl iau, ce se întâmplă, deoarece am învățat și nu este o materie care să îmi folosească, legat de specializarea mea.

Am citit acatistele acestor sfinţi, m-am rugat lui Dumnezeu, am fost şi la biserică. Intrând pe acest site, căutând ajutor la examene, l-am descoperit pe Sfântul Efrem din Grecia, un nou sfânt care a intrat în viața mea. Eu eram apropiat încă din liceu de Sfântul Ioan Rusul, însă credeam că și-a întors fața de la mine, m-a părăsit. Începusem să-mi pierd încrederea în el, dar Sfântul Ioan Rusul nu m-a uitat.

M-am rugat, şi după atâtea încercări, am luat şi examenul din anul ll. Mi-am dat seama că a fost o încercare de la Dumnezeu, pentru a-mi testa credința. Mă bucur și le mulțumesc sfinților. Voi merge la biserică să mulțumesc pentru tot ajutorul oferit și pentru notele foarte bune luate în această sesiune.

Sfinții ne ajută și sunt alături de noi. De câte ori îi chemăm, ei nu ne uită. Doamne Iisuse Hristoase Fiul Lui Dumnezeu, miluiește-ne pe noi!

Anonim, Cluj

 

Leave a Reply

 
