RSS

Sfinţii lucrează prin oameni

18 Feb

imagesVreau să vă marturisesc ce ajutor minunat am primit!

Sunt studentă in anul II la Farmacie și am de susținut în sesiunea aceasta cinci examene destul de dificile. Până acum, am dat doar două. La unul dintre ele, deși am învățat, nu am promovat. La celălalt, pe lângă faptul că am invățat, m-am rugat mai mult Sfântului Efrem, Maicii Domunului, citind și alte rugăciuni ajutătoare.

Înainte de a începe examenul eram foarte stresată și aveam impresia că nu mai știu nimic. Mi-am spus câteva rugăciuni în gând și am început să mă adun.

Am primit un set de întrebări la care știam să răspund, exceptând ultima întrebare… Am încercat să îmi amintesc ceva, dar nu am reuşit. În situația mea erau și alți colegi. Însă, la un moment dat, a venit spre noi profesoara și ne-a spus câteva cuvinte despre acel subiect. Ba mai mult, ne-a dat şi răspunsul.

Am rămas uluită și sunt sigură că Sfântul Efrem şi Maica Domnului au lucrat prin doamna profesoară. Am nădejde că o să trec cu bine și peste restul examenelor. Am credinţa că toate se întamplă spre folosul nostru! Rugăciunea e sfântă, încălzește și cele mai reci suflete!

Mădălina

 

Leave a Reply

 
