RSS

Sfântul Efrem m-a ajutat să găsesc diplomele fiului meu

18 Feb

examen-niñosAm mai fost ajutată de către Sfântul Efrem, dar şi acum vreau să-i mulţumesc pentru ajutor.

Fiul meu cel mic, se pregătea să dea un examen şi avea nevoie de copii legalizate după diplome. Dar diplomele dispăruseră şi ne-am dat seama de acest lucru în momentul în care a trebuit să-şi depună dosarul. Eram disperaţi, căci situaţia era fără ieşire! Dar apoi, tocmai când m-am gândit o secundă să mă rog la Sfântul Efrem, au apărut diplomele pe care le credeam pierdute şi fără de care examenul era ratat.

Îi mulţumesc Sfântului Efrem pentru tot ceea ce a facut şi face pentru noi şi pentru ceea ce înseamnă pentru sufletele noastre.

Roxana D.

 
Leave a comment

Posted by on 02/18/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
