RSS

Doamne ajută-mă!

18 Feb

dddÎn urmă cu câteva zile am avut un examen pentru care am învățat foarte mult, dar materialul fiind foarte stufos, a doua jumătate a materiei am citit-o doar de două ori. Eram foarte stresată în seara dinaintea examenului.

M-am rugat Sfântului Efrem să mă ajute să pot trece cu bine. Examenul fiind oral, putea să îmi cadă orice subiect. M-am gândit chiar să nu mă prezint la examen și să merg doar în restanță.

În cele din urmă am zis ”Doamne ajută-mă!” și i-am promis Sfântului Efrem că dacă o să reușesc să mă descurc la examen voi scrie pe acest site cum am fost ajutată.

La examen am fost prima care a extras biletul și am răsuflat ușurată când am văzut că pe bilet erau scrise exact subiectele pe care le știam cel mai bine. Am luat 10. Îți mulțumesc Sfinte Efrem!

M.T., Cluj

 
Leave a comment

Posted by on 02/18/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
