RSS

Note foarte mari… unele chiar pe nemeritate

18 Feb

Din bunăvoinţa sfinţilor am ajuns în primul an de facultate şi în prima sesiune. Teribilă sesiune! Foarte mult de învăţat şi la fel de puţin somn. Până acum am luat toate examenele cu note foarte mari… unele chiar pe nemeritate. Acum mai am unul şi termin. Dacă Dumnezeu va fi binevoitor să îmi ajute, totul va fi bine.

De menţionat sunt sfinţii ce au contribuit la marile realizări, cu nicio notă sub 8 la examene. Le sunt recunoscătoare Sfântului Efrem, Sfântului Antonie cel Mare, Sfântului Nectarie şi mai ales Sfintei Fecioare Maria, care s-a rugat Fiului ei pentru mine.

Lucru mai la îndemână decât rugăciunea nu există. Rugaţi-va dragii mei şi totul va fi bine!

Mihaela
asteptare

 

Leave a Reply

 
