RSS

Mi-am pus toate speranţele în Cei de Sus

18 Feb

1-dec-101Ultima sesiune, cea care abia s-a încheiat, a fost cea mai grea de până acum. Am avut multe emoţii, însă unul dintre examene mă speria cel mai tare, deoarece în fiecare an erau foarte mulţi studenţi restanţieri la această materie.

Pe lângă aceasta, am avut foarte puţin timp să învăţ pentru acest examen, iar în ultima seară eram cu adevărat speriată, nu îmi puteam imagina cum aş reuşi să îl trec. Mi-am pus toate speranţele în Cei de Sus. M-am rugat alături de mama mea sfinţilor, mai ales Sfântului Efrem şi am reuşit să iau examenul.

Multe sunt dăţile în care Sfântul Efrem m-a ajutat, însă voi mai preciza doar două. La o altă materie, am primit notă mică şi m-am rugat, iar cu ajutor de sus am putut să îmi măresc nota.

De asemenea, când prietenul meu care era şi el în sesiune, a avut examen la cea mai grea materie, m-am rugat Sfântului Efrem pentru el. Când s-au anunţat verbal notele, a aflat că nu a trecut şi se îndrepta spre ieşire. Apoi, cineva l-a chemat inapoi. Profesorul s-a scuzat deoarece greşise, căci pe listă, el avea notă de trecere.

Mulţumiri sfinţilor şi milei Lui Dumnezeu !

Ioana Nicolae

 
Leave a comment

Posted by on 02/18/2015 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
