RSS

M-am rugat celor doi sfinţi şi ei nu m-au lăsat

18 Feb

indexO să vă povestesc și eu despre o întâmplare ce mi-a readus credința în Dumnezeu. Am avut momentele mele de rătăcire în care am lăsat deoparte credința, uitând să mă mai rog sau să-i mulțumesc lui Dumnezeu pentru ce am.

De curând, am avut un examen foarte greu la care trebuia să iau o notă mare pentru că era materia la care îmi făceam licența și domnul profesor ne impusese o anumită notă, ce reprezenta condiția ca dânsul să ne fie în continuare profesor coordonator.

Presiune multă, materie grea, examen dificil, dorința de a nu dezamăgi, toate astea s-au strâns și m-au făcut să-mi pierd foarte mult încrederea în mine.

Am găsit acest blog întâmplător, însă recunosc că mi-a fost mare alinare. M-am uitat peste toate postările și am început, astfel, să citesc și eu Acatistul Sfântului Efrem cel Nou, Acatistul Părintelui Arsenie Boca și Acatistul Sfântului Duh. M-am simțit mult mai liniștită și am putut reține mult mai ușor ceea ce aveam de învățat.

În ziua examenului m-am rugat celor doi sfinți și ei nu m-au lăsat: mi-a picat subiecte pe care le știam (la un subiect chiar citisem înainte de examen ceea ce aveam de scris) însă nu am apucat să scriu tot. Panica s-a instalat din nou, pentru că nu eram sigură că am rezolvat corect ceea ce scrisesem, însă credința mea a rămas. Am continuat să citesc acatistele și să mă rog să fie totul bine.

Peste câteva zile, o colegă mă anunță că s-au afișat notele. În primă fază, nici nu am vrut să mă uit. Însă, surpriză, nota mea era… 9. Nu mă așteptam deloc să iau această notă și mai că mi-au dat lacrimile în ochi.

Și ca să nu mai zic că înaintea aflării notei de la examen, mi-am susținut examenul auto (proba teoretică) și am avut “noroc” (pronia dumnezeiască mai bine zis) să-mi pice câteva întrebări pe care le făcusem și astfel l-am trecut cu brio, deși nu eram așa sigură pe mine.

De atunci, am continuat să mă rog Sfântului Efrem și să-i mulțumesc pentru ajutorul acordat. Oricând aveți vreo supărare, un necaz, sau vreți puțină încredere în voi, credința în Dumnezeu este răspunsul. Ea ne salvează, dându-ne puterea să mergem înainte.

D., București

 

Leave a Reply

 
