RSS

Voi reuşi cu ajutorul sfinţilor

18 Feb

1269514437_82912970_1-fotografii-de-colectia-biblioteca-adevarul-100-de-carti-pe-care-trebuie-sa-le-ai-300x200Astăzi am fost din nou ajutată de Sfântul Anton, Sfântul Efrem cel Nou și de Maica Domnului și am reușit să trec de cel mai greu examen pe care l-am avut de susținut sesiunea asta.

A fost foarte mult de învățat și eram convinsă că numai cu ajutorul sfinților voi reuși să trec, fiindcă erau destule subiecte pe care nici măcar nu am apucat să le citesc. Ar fi fost imposibil să nu primesc și ceva ce nu știam deloc. Dar am primit ceea ce am învățat și am reușit să trec atât de proba teoretică, cât și de cea scrisă.

Le mulțumesc enorm acestor sfinți şi Maicii Domnului și vă îndemn și pe voi să vă rugați și să aveți încredere, căci veți primi negreșit ajutor.

A. C., București

 

Leave a Reply

 
