RSS

Ajutor la examenele de titularizare

10 Jan

Cartea - Sfantul Mare Mucenic si Cuvios Efrem cel Nou, Marturii ale minunilor savarsite in zilele noastreL-am cunoscut pe Sfântul Efrem cel Nou ]n iunie 2013, când o colegă, știind că trec printr-o perioadă mai grea, plină de stres și nemulțumiri, mi-a dat cartea “Sfântul Efrem cel Nou – Mărturii ale minunilor săvârșite în zilele noastre”. 

În aceeași zi, o altă colegă mi-a cerut-o să o citească și i-am dat-o pentru o oră, să o răsfoiască, eu fiind, în acel moment, extrem de stresată și grăbită să rezolv niște lucruri pentru fiica mea, care urma să țină o lecție deschisă pentru un examen de titularizare în învățământ.

Ajunsă acasă, am vrut să citesc cartea, dar nu o mai găseam. Uitasem și numele Sfântului despre care era vorba. Supărată, necăjită, am căutat-o peste tot, dar n-am găsit-o. Ceva îmi spunea să stau liniștită că o voi găsi. Habar n-aveam cum, din moment ce colega căreia i-o dădusem, mi-o înapoiase, dar nu știam unde o pusesem.

A doua zi dimineața, cartea cu minunile Sfântului mă aștepta pe masă în cancelarie! Având o oră liberă, am început s-o citesc. N-am mai lăsat-o din mână! Iar după ce am citit Paraclisul Sfântului Efrem cel Nou m-am liniștit total. Toată grija, toate emoțiile mi-au trecut, ba chiar m-a cuprins o bucurie și o liniște inexplicabilă.

În aceeași zi, fiica mea a ținut o lecție la clasa unei colege, lecție la care am asistat și eu. Dezamăgire totală! Clasa foarte bună, copiii bine pregătiți, fata mea plină de emoții, moale, nu era stăpână pe ea, vorbea încet, nu se mai mișca de lângă catedră, iar eu mă gândeam că n-o să facă față inspecției ce urma să vină și că va lua o notă mică. Seara ne-am certat, iar fiică-mea a plecat plângând la ea acasă. A doua zi urma să aibă inspecția.

Dimineața m-am rugat Sfântului Efrem cel Nou, m-am calmat, am îndrumat-o pe fiică-mea ce și cum să facă, cum să gândească să-i iasă ora bine. A ieșit, nu bine, ci foarte bine! A luat 10! Toată comisia a fost încântată de cum a stăpânit o clasă pe care nu o cunoștea, cum a desfășurat lecția, cum i-a îndrumat, ajutat și încurajat pe elevi (era a doua lecție pe care o susținea în viața ei).

I-am mulțumit Sfântului și am început să-i citesc zilnic acatistul. Mi-am propus să-l citesc 40 de zile. Între timp, fiica mea, care avea și serviciu și copil, a învățat și s-a prezentat și la proba scrisă, luând a doua medie pe județ la specialitatea pe care o susținuse – cultură civică. Deci, a promovat examenul de titularizare în învățământ. La repartiție, însă, nu erau posturi titularizabile.

În continuare m-am rugat Sfântului Efrem cel Nou și Sfântului Nectarie și a reușit să prindă un post pe a doua specializare (avea și o a doua facultate absolvită). Nu titular, ci doar suplinitor, dar sunt convinsă că la anul, cu ajutorul Sfântului Efrem cel Nou și al Sfântului Nectarie, va reuși să obțină titularizarea. Știu că puterea rugăciunii e mare!

Știu că Sfântul Efrem cel Nou ne ajută. Nu e zi să nu mă rog Sfântului și să nu-i mulțumesc! Dumnezeu, prin puterea pe care le-a dat-o Sfinților Săi, ne ajută! De câte ori am o grijă, un necaz, nu reușesc ceva, chiar lucruri aparent lipsite de importanță, mă rog Sfântului și se rezolvă!

Mi-aș dori să ajung la Nea Makri, în insula Eghina și la Dionysos ca să mă închin și să mulțumesc Sfinților de acolo. Am fost în Grecia de două ori, ba chiar și în insula Dionysos, dar pe vremea aceea credința mea nu era, poate, atât de puternică, nu știam despre existența acestor Sfinți grabnic ajutători. Mulțumesc lui Dumnezeu, Sfântului Efrem cel Nou, Sfântului Nectarie și Maicii Domnului pentru tot ajutorul pe care mi l-au dat mie și familiei mele și sper din tot sufletul să-i ajute și pe alții. Am cumpărat și am dat și eu câtorva persoane cărticele cu viața și minunile Sfântului Efrem cel Nou, ale Sfântului Nectarie și sper să fie ajutate la fel ca și mine.

Viorica

Material preluat de pe site-ul http://www.sfantulefremcelnou.ro/2013/09/292/

 

Leave a Reply

 
