RSS

Am primit cele mai scurte şi uşoare întrebări

27 Dec

2B6Vă scriu aceste rânduri pentru a împărtăşi cu voi experienţa mea cu privire la ajutorul pe care ni-l oferă bunul Dumnezeu chiar şi atunci când nu credem că îl merităm.

Cu câteva zile în urmă am avut de susţinut 3 seminarii importante la facultate în doar 4 zile, deci un volum foarte mare de materie de învăţat. Înainte de a începe să învăţ mă simţeam copleşită de-a dreptul şi nu vedeam efectiv cum aş putea să mă pregătesc în timp util.

Ei bine, am reuşit să învăţ pentru toate, mai mult sau mai puţin, şi în ultima zi a săptămânii mai rămăsese doar un seminar, cel mai greu însă. Din păcate, nu am apucat să citesc totul aşa cum ar fi trebuit şi mă temeam foarte tare ca nu cumva profesorul să mă întrebe fix ceea ce nu ştiam, aşa că m-am rugat cu o seară înainte de examen la Sfânta Fecioară Maria şi la Sfântul Anton să mă ajute în încercarea care mă aştepta.

Cu o oră înainte de examen, citind ceea ce credeam eu că am învăţat şi că ştiu, mi-am dat seama că uitasem complet noţiuni importante, dar timpul era prea scurt ca să mai pot rezolva ceva, aşa că din nou m-am rugat.

În timpul examinării, lucrurile avansau foarte încet, fiecare coleg fiind ascultat mai bine de 10 minute şi deci eram convinsă că nu voi mai apuca să răspund şi eu, ceea ce ar fi fost foarte rău, fiindcă ar fi însemnat să reiau toata materia (aceasta fiind foarte densă şi greu de reţinut în detaliu vreme îndelungată) şi să mă pregătesc din nou pentru o nouă dată de examinări.

M-am rugat din nou la Dumnezeu şi i-am cerut să mă ajute cumva să apuc să răspund în acea zi şi să răspund bine. Şi aşa a şi fost, pentru că am fost ascultată şi am primit cele mai scurte şi mai uşoare întrebări, dovadă că Dumnezeu, Sfanta Fecioară şi Sfântul Anton au ascultat rugăciunile mele şi m-au ajutat, deşi nu consideram că merit.

Rugaţi-vă şi voi cu încredere şi vă veţi convinge că ajutorul nu întârzie să apară.
M.C., Bucureşti
 

Leave a Reply

 
