RSS

Ajutor la examenul de specialitate

04 Dec

de la Măn. StavronikitaCu ajutorul Măicuței și al Sfântului Nicolae am trecut cu bine examenul de intrare în specialitate. Materia de pregătit a fost multă și concurența mare, ca de obicei. Am învățat, dar am avut momente de neîncredere, de ezitare, de frământări și emoții din ce în ce mai mari.

În final, Bunul Dumnezeu, m-a ajutat de două ori: prima dată cu o notă bună, iar a doua oară cu încadrarea pe domeniul dorit, deși șansele erau foarte mici și nu era nimic ce ar fi depins de mine.

Dumnezeu are planul Său cu fiecare dintre noi și ne pune pe drumul unde dăm cel mai bun rod dacă și noi dorim să lucrăm împreună cu El. Slavă Domnului că ne-a lăsat așa prieteni buni pe cale, precum Sfântul Nicolae și ocrotitoare mai mult decât toți, pe Preasfânta Fecioară!

A. E., București

 

2 responses to “Ajutor la examenul de specialitate

  1. florentina

    01/03/2015 at 8:32 PM

    Multumesc Maicii Domnului,Sf Nicolae,SF Fanurie,Sf Paraschiva,Sf Nectarie pentru ajutorul dat in timpul examenului.Inainte cu 2 saptamanii de examen am inceput sa invat,aveam materie multa si un timp scurt.Am tinut post,m-am spovedit si m-am rugat sa imi pice biletul 3.A venit ziua examenului si ce credeti minune biletul 3 am extras!Multumesc Maicii Domnului si tuturor Sfintilor pentru ajurorul dat!

     
  2. Mia

    01/26/2015 at 10:16 PM

    Vreau și eu să spun că de câteva luni bune Sfântul Nicolae, dar și Sfântul Nectarie au apărut în viața mea și mereu mă ajută când mă rog lor. Indiferent de cerințele mele (unele chiar banale/prostești chiar), am primit raspunsul și ajutorul așteptat. Rugați-vă acestor sfinți cu încredere și ajutorul lor va veni negreșit. Poate uneori am “abuzat”/exagerat cu numarul cerintelor mele, dar chiar si asa ajutorul a venit. Sper ca prin indemnul meu sa fac si alte persoane sa inteleaga ca Sfintii chiar fac minuni, nu sunt povesti banale.

     

Leave a Reply

 
