RSS

Am reuşit la examenul auto

19 Nov

modul_95Bună ziua! Vă scriu pentru a lăsa mărturia mea despre un examen pe care l-am promovat în chip minunat. Ieri am avut examen teoretic pentru obţinerea permisului de conducere. Nu eram foarte pregătită din mai multe motive, majoritatea neîntemeiate.

Ruşinată de comoditatea mea am îndrăznit să cer ajutorul Sfinţilor şi Maicii Domnului. Am promis că dacă mă vor ajuta, voi scrie aici spre slava lui Dumnezeu şi întărirea mea şi a celor care citesc.

M-am rugat Maicii Domnului, Sfântului Nectarie, Sfântului Nicolae şi Sfintei Filofteia să mă ocrotească şi să mă ajute pentru că, dacă nu aş fi luat examenul, aş fi dezamăgit multă lume, în primul rând pe soţul meu care cataloga acest examen drept unul uşor.

Mă mustra conştiinţa pentru că nu m-am pregătit cum se cuvine şi în inima mea îi dădeam dreptate soţului. Poţi lua acest examen dacă te pregăteşti. Dar când nu o faci, cum te împaci?

Pe mine m-au ajutat Măicuţa Domnului şi sfinţii amintiţi cu rugăciunile lor. Mi-au picat întrebări mai grele, şi eram confuză. Toate informaţiile nesedimentate şi nesigure îmi treceau prin faţa ochilor. Mă rugam mereu: “Măicuţă nu mă lăsa! Sfinte Nectarie nu mă lăsa!” etc.

Aveam deja 3 răspunsuri greşite şi 7 sau 8 întrebări la care nu eram sigură de răspuns. Cu rugăciunile lor am reuşit să fac 23 de puncte.

MINUNAT ESTE DUMNEZEU ÎNTRU SFINŢII LUI!

L.L., Suceava

 

Leave a Reply

 
