RSS

Minuni exagerat de evidente

02 Nov
În luna Mai l-am cunoscut pe Sfântul Mucenic Efrem Cel Nou. Auzisem despre acesta în urmă cu mai mulți ani, dar rămăsesem cu impresia greșită că este folositor doar copiilor. Întotdeauna am iubit rugăciunea și am considerat-o cea mai bună soluție, astfel încât, aflându-mă într-o perioadă dificilă, m-am gândit să caut pe internet despre Sfântul Efrem cel nou.
Am ajuns pe acest site și pe altele în care numeroase persoane mărturiseau ajutorul primit. Nu sunt o persoană credincioasă și nici nu frecventez biserica, de aceea inițial m-am gândit că poate Dumnezeu nu mă va ajuta. Nu m-am îndoit nici o clipă de minunile despre care am citit, mă îndoiam strict de situația mea!

Am început să citesc Acatistul Sfântului Mucenic Efrem și în viața mea s-au schimbat multe, în bine. Sunt studentă la Medicină în București și vreau să spun că deși anul III mi s-a părut destul de greu, la examene s-au întâmplat minuni exagerat de evidente.

Singura condiție pe care mi-am pus-o a fost să citesc înainte de examen toate cursurile, pentru ca Sfântul să vadă că m-am străduit și că îi cer ajutorul ca unui prieten, pentru că una este când citești și muncești, și alta este când nu citești nimic și aștepți ca prin minuni să-ți încurajeze Dumnezeu tânjeala!

imagesI-am promis Sfântului că dacă voi lua examenele, voi scrie pe acest site, ca semn de mulțumire, deși bunătatea sa nu poate fi răsplătită de mine orice aș face. Înainte de sesiune m-am dus pentru prima dată la Mănăstirea Radu-Vodă. Eram cam deznădăjduită și m-am așezat în genunchi în fața unei icoane să citesc Acatistul Sfântului Efrem. Când am terminat m-am apropiat de icoana din fața mea și mi-am dat seama că era chiar Sfântul Efrem cel nou. Aveam o mângâiere foarte mare și parcă simțeam că totul va fi bine. Şi într-adevăr a fost.

Nu este vorba numai despre faptul că am promovat toate examenele cu bine, ci și de faptul că îl am pe acest Sfânt ca pe un prieten în adevăratul sens al cuvântului și nu mi s-a întâmplat vreodată să îi cer ajutorul și să nu îl primesc. Am mare evlavie și la Sfinții Ioan Rusul, Nicolae al Mirelor Lichiei, Ioan Maximovici, Xenia și mulți alții.

Îi încurajez pe toți cei care citesc aceste rânduri, studenți sau nu, să îi cheme în ajutor pe sfinți atunci când au nevoie, și să le mulțumească după ce vor primi ajutor. Ei sunt prietenii care niciodată nu ne părăsesc, indiferent de cât de păcătoși am fi!

I.R., București

 
1 Comment

Posted by on 11/02/2014 in Sfântul Efrem cel Nou

 

One response to “Minuni exagerat de evidente

  1. cristina

    02/08/2015 at 7:41 PM

    Bună ziua. Va mărturisesc din suflet ca Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat foarte mult. Nu reușeam sa găsesc o persoana cu care sa mă casatoresc și sa-mi întemeiez o familie. Am fost în 3 zile de miercuri la preot și mi-a citit rugăciuni. In a patra săptămână mi-am cunoscut soțul cu care m-am căsătorit dupa doua luni de relație frumoasă. DOAMNE AJUTA ȘI RUGATI-VĂ CA SFÂNTUL EFREM CEL NOU VĂ VA AJUTA!

     

Leave a Reply

 
