RSS

Am simţit că Dumnezeu a revenit în viaţa mea

02 Nov

Salut! Sunt Marcela şi vreau să împărtăşesc cu voi experienţa mea şi, mai ales, să îi încurajez pe toţi să Îl aibă pe Dumnezeu în inimile lor mereu!

Anul acesta, în iulie, ar fi trebuit să susţin Examenul de Licenţă, dar am rămas cu 3 restanţe. De una dintre ele am scăpat uşor, nu că ar fi fost o materie simplă, dar am învăţat şi am avut şi un profesor deosebit la ea. La celelalte două materii am avut doi profesori mai în vârstă, dintre care unul are o deosebită plăcere să îşi bată joc de studenţi, adică se promovează foarte greu examenul lui, iar nota maximă e 5. A fost primul profesor universitar cu care am avut contact în prima ora din prima zi de facultate. Am avut “norocul” să fac cu dânsul 5 cursuri, cât şi laboratoarele şi orele de proiect la acele cursuri. Scăpând de 4 dintre aceste examene, am crezut că voi scăpa şi de cel de-al cincilea. Sincer, nu m-am gândit nici o secundă că nu o să mă promoveze şi că nu voi putea să îmi susţin proiectul de licenţă. Am mers în sesiunea de restanţe şi în sesiunea de reexaminări de dinaintea licenţei şi, deşi aveam impresia că am ştiut, nu m-a trecut.

Fiind foarte dezmagită, nu am reuşit să iau nici cealaltă restanţă. Plângeam încontinuu şi nu puteam să mă adun să învăţ. A fost şocul vieţii mele şi am avut nevoie de vreo două luni de zile să mă împac cu gândul că mi s-a întâmplat mie aşa ceva. M-am simţit dezamagită şi că am dezamăgit pe toţi cei din jur, m-ai ales părinţii, fraţii şi unele persoane mai apropiate (doar cei care au trecut prin aşa ceva pot înţelege acel sentiment…chiar aveam gânduri urâte).

Dajutorar cu ajutorul familiei, am trecut peste şi am început să mă apuc de învăţat pentru sesiunea din toamnă. Atunci am găsit acest site în care am aflat că anumite rugăciuni ajută şi am început să citesc acatiste, să mă rog mai mult.

Deşi nu sunt o credincioasă ferventă, totuşi am fost învăţată să merg mereu la Biserică, să ţin post. Făceam asta chiar şi atunci când am fost plecată singură la facultate. Din acest motiv pot spune că m-am supărat şi pe Dumnezeu şi m-am simtiţi abandonată în acel moment de cumpănă din viaţa mea.

M-am dus în septembrie şi am dat prima dată examenul cel mai uşor, pe care l-am luat şi am rămas să mai dau examenul cu profesorul de care vă ziceam, cu care aveam coşmaruri în fiecare noapte. Sincer, mi-au picat nişte subiecte atât de aiurea încât nu m-am gândit nici o clipă că o să îl iau deoarece nu făcusem mai nimic.

În acel moment, Dumnezeu a revenit din nou în viaţa mea: i-a luminat mintea profesorului şi m-a trecut. Când am aflat că am luat examenul, nu îmi venea să cred! După ce am văzut cinci-ul de câteva ori, tot nu credeam!

A fost o experienţă de viaţă din care am învăţat că Dumnezeu e cu noi întotdeauna, doar că trebuie să fim şi noi cu El, să ne rugăm, să Îl cinstim şi să Îi mulţumim pentru tot, oricât de mult sau puţin am avea. Orice problemă aveţi, apelaţi cu inima deschisă la Dumnezeu şi va veni în ajutorul vostru!

Succes tuturor!

Anton Marcela

 
Leave a comment

Posted by on 11/02/2014 in Dumnezeu

 

Leave a Reply

 
