RSS

Fiica mea a fost acceptată la doctorat!

02 Nov

md bucuria tuturor celor necajiti

M-am rugat Sfintei Treimi, Maicii Domnului şi Sfântului Efrem Cel Nou, ca fiica mea să fie acceptata la doctorat la Zurich în domeniul biologiei.

Ea terminase masterul cu note foarte mari în Olanda. Când aplica la doctorat, era refuzată pentru că îşi punea toată încrederea în ea. În timp ce a fost la interviu, am citit Acatistul Maicii Domnului bucuria tuturor celor necăjiţi şi Acatistul Sfântului Efrem Cel Nou.

Mulţumesc  Domnului pentru că fiica mea a fost acceptată! Dacă te rogi cu credinţă Dumnezeu nu te lasă! Slavă  Lui Dumnezeu şi tuturor Sfinţilor pentru ajutor!

Elena,  Bucuresti

 

Leave a Reply

 
