RSS

Ajutor la examenul de conducere

02 Nov

Technology and IndustryŢin să împărtăşesc cu voi fericita întâmplare prin care am trecut.

Ieri am reuşit să iau permisul de conducere datorită rugăciunilor către Sfântul Ioan Rusul şi către Sfântul Anton, care mereu mi-au fost alături atunci când am avut un necaz. Întotdeauna mi-am amintit să le mulţumesc şi atunci când mi-a fost bine, nu doar cerându-le ajutorul la nevoie.

Relaţia mea cu Dumnezeu nu a fost una strânsă, dar obişnuiesc să merg din când în când la Biserică, să aprind o lumânare, să scriu un pomelnic, să ii mulţumesc pentru ceea ce am primit in prezent.

Cred în puterea sfinţilor şi îi sfătuiesc pe toţi să se roage şi să creadă cu adevărat în Dumnezeu.

E.C., Tulcea

 

One response to “Ajutor la examenul de conducere

  1. anca roxana

    11/16/2014 at 1:37 PM

    Intotdeauna am simtit ajutorul lui Dumnezeu la examene. Anul trecut am avut un examen cumplit de greu pt care am invatat in forta doar o luna. Am promovat examenul cu o nota mare, desi nu am prea avut timp de repetat. M-am rugat tot timpul Maicii Domnului, Sfântului Mina si Sfântului Nicolae. La examen am avut o iconita a Parintelui Arsenie Boca. Aveti nadejde in Dumnezeu si cereti-i ajutorul tot timpul.

     

Leave a Reply

 
