RSS

Sfântul Efrem cel Nou mă ajută cu orarul

15 Oct

Sunt studentă la masterat şi înainte de începerea anului universitar am aflat că în fiecare luni seara, voi avea un curs cu prezenţă obligatorie. M-am întristat mult, deoarece tot luni seara au loc întâlnirile cu tineri dintr-o parohie clujeană, întâlniri după care am tânjit toată vacanţa. M-am tot rugat Sfântului Efrem cel Nou să mă ajute cumva cu orarul, pentru a putea ajunge la întâlnirile tinerilor de la biserica mea dragă.

Mare mi-a fost bucuria să aflu, când au început cursurile, că s-a inversat cursul cu seminarul, iar la seminar aş fi putut participa cu o altă grupă. Bucuria mea a ţinut doar o zi şi orarul a fost din nou schimbat cum era înainte.

I-am spus unui prieten supărarea mea, iar el mi-a răspuns “Înseamnă că nu te-ai rugat destul. Roagă-te la Sfântul Efrem şi va face el ceva”. Cuvintele lui mi-au dat speranţă şi l-am chemat din nou pe Sfântul Efrem în rugăciunile mele. După două săptămâni a fost modificat iarăşi orarul şi acum pot participa la fiecare întâlnire a grupului de tineri.

Îi mulţumesc Lui Dumnezeu şi Sfântului Efrem cel Nou pentru minunea şi bucuria pe care mi-au făcut-o!  Îndrăzniţi!

Roxana

 
Leave a comment

Posted by on 10/15/2014 in Sfântul Efrem cel Nou

 

Leave a Reply

 
