RSS

Datorită Sfântului Efrem examenul a devenit simplu

15 Oct

În dimineaţa acestei zile, am fost la D.R.P.C.I.V. pentru a susţine examenul teoretic auto. Am plecat de acasă cu inima cât un purice, citind pe drum ultimile idei şi rugându-mă lui Dumnezeu să-mi ajute. Nu eram deloc sigură pe mine, pe ceea ce învăţasem… ce-i drept nu am stat nici exagerat de mult să învăţ, poate şi din cauza aceasta aveam acel sentiment, însă nu pot spune că nu am deschis deloc cartea, ba chiar am citit-o de 2-3 ori integral, plus chestionarele (50-100).

Cu o zi în urmă, adică ieri, când mă rugam şi eram în căutarea altor rugăciuni de ajutor, am dat peste acest blog şi aici am aflat despre Sfântul Efrem. Am citit mărturia unui credincios referitor la acatistul acestui sfânt. M-am apucat grabnic să-l citesc şi să îl rog să-mi ajute, şi pot spune că acest examen a fost cel mai simplu! Parcă îmi aranjase cineva să primesc cele mai simple întrebări! Ba chiar mai mult de jumătate dintre acestea le primisem ieri în cadrul chestionarelor pe care le-am făcut pentru a exersa şi le reţinusem într-o oarecare măsură, deoarece erau simple. Am luat examenul cu 24 de puncte din 26.

Spre ruşinea mea, nu sunt o mare credincioasă. Nu postesc şi nu merg des la Biserica… şi nici nu mă rog mereu. Însă când mă rog, mă rog din tot sufletul, indiferent de locul unde sunt şi indiferent dacă am nevoie de ajutor de la Dumnezeu sau nu. De acum înainte îmi propun să citesc cel puţin o dată pe săptămână acatistul Sfăntului Efrem şi al încă unui sfânt şi să acord mai multă atenţie vieţii spirituale.

Sper ca Dumnezeu să-mi ajute şi să nu mă lase pradă celui rău! Cine nu crede în minuni… se poate convinge singur! 

Alexandra, Bucureşti

 
1 Comment

Posted by on 10/15/2014 in Sfântul Efrem cel Nou

 

One response to “Datorită Sfântului Efrem examenul a devenit simplu

  1. alina

    10/21/2014 at 12:31 PM

    si eu am examen de teorie la scoala de soferi pe 30 octombrie si nu pot sa zic k am invatat foarte bine,sunt multe care nu imi intra in cap,am picat de 3 ori si acuma imi este o teama sa nu pic iar,ma rog la SF EFREM sa faca si cu mine o minune si sa iau examenu.Doamne ajuta

     

Leave a Reply

 
